دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دکتر علی‌اکبر ولایتی مطرح کرد:

لزوم پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با تکیه بر ظرفیت‌های استانی 

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: استان بوشهر دارای دریا، نفت، گاز، ساحل و انرژی است و من از سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر می‌خواهم با تکیه بر این ظرفیت‌ها باعث پیشرفت دانشگاه آزاد در این استان شود.
کد خبر : 226348

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به بوشهر، دکتر علی‌اکبر ولایتی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: بیش از 5 میلیون دانشجو در ایران مشغول به تحصیل هستند و با توجه به جمعیت 80 میلیونی کشورمان، این موضوع در دنیا در نوع خودش بی‌نظیر است.


او ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است و ما اعضای یک خانواده هستیم و این خانواده بزرگ در سراسر ایران وجود دارد.


رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی به ظرفیت بالای حوزه علمیه قم اشاره کرد و گفت: می‌توان گفت حوزه علمیه قم بزرگترین حوزه علمیه جهان است و ما باید وحدت حوزه و دانشگاه را بیشتر از پیش افزایش دهیم.


ولایتی تاکید کرد: استان بوشهر دارای دریا، نفت، گاز، ساحل و انرژی است و من از سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر می‌خواهم با تکیه بر این ظرفیت‌ها باعث پیشرفت دانشگاه آزاد در این استان شود.


از زحمات دکتر قیصری تشکر می‌کنم. ایشان تلاش‌های بسیاری برای پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر انجام دادند و من امیدوارم که سرپرست جدید این دانشگاه بتواند از ظرفیت‌های مهم این استان استفاده کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته